Torsdag d. 23. februar
Mentor: Boksning eller andet. Rejser, oplevelser.
PROBLEMER:
Hjemmeside, kommunikation à alt
Hvorfor DGI ?
+ i virksomheden
+ i arbejdstiden
+ skattefordele
+/ - kan tilbyde alt
- Kommunikation
Events - små til virksomheder – medarbejder motion.
Kommunikations strategi – overordnet strategi
Forenkle/optimerer gennem pakkeløsninger
Give resultater
Strategi koncept
Grundlag for vækst
Gøre brug af nuværende ressourcer
Skabe værdi
Gøre DGI medarbejdermotion enklere.
BRAINSTORM over kommunikation:
ARGUMENTER:
Hvorfor bruge penge på sport i krisetid???
Værdikæde.
To vejs kommunikation.
Fastholdelse af motivation.
SOCIALE MEDIER:
Youtube, facebook, like, viral markedsføring, moderne metoder, storytelling, cases, personlige relatoner, gennemsigtighed, hvorfor medarbejdermotion. Anbefalinger, ambassadører. Forum, nyhedsbrev.
SALGSKANALER:
Foldere, optimering af siden.
MARKEDFØRING:
MÅLGRUPPE:
Touch points, dgis netværk, forældre, medlemmer med virksoomheder.
TILTAG:
Pakkeløsninger, indeholdende motion, sundhed og teambuilding, stress, kost, give forståelse. Pakker med fast pris. Laves efter type virksomhed, branche, budget, faciliteter, antal med arbejdere. Månedens sport. Fornyelses pakke.
Se resultater, eksempler på mål.
Små test, der giver et hurtigt indblik, ROI på kort og lang sigt. Resultet, kan være en pakke, information.
Inviter familiemedle, ven eller kunde med. ànetværk
Gratis prøve/tilbud, events udflugt.
Holdsport, man ikke kan i et fitnesscenter (stikbold)
Give virksomheder tilbud, teaser. Prøve forløb.
Anbefaling af ’medlem’ anden virksomhed. Rekrutering, fx en måned gratis.
Månedens sport.
Virksomhedens konkurrencer. Virksomhederne imellem.
Sundhedsændrings forløb.
HJEMMESIDE:
Små tests.
Nemt at tilmelde sig, ét klik, ’ring mig op’ knap
Visuel identitet. Farver, inddeling. Billeder (bløde værdier og fakta)
Brand value.
Arbejde imod et mål.
Billeder der underbygger menupunkt. Billeder af coach eller intruktør.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar